Pénzügyi és számviteli munkatárs

Váltsd a precizitásodat kézzelfogható eredményekre – légy Te pénzügyi csapatunk következő sikertörténete!

Élvezed, ha nemcsak figyeled a számokat, hanem mögéjük is látsz? Ha szereted a kihívásokat, és fontos számodra, hogy munkád valódi hatással legyen egy piacvezető vállalat eredményeire, köztünk a helyed!

Csatlakozz hozzánk


Pénzügyi és számviteli munkatárs
pozíciónkba!

A Roust Hungary prémium márkáival minden pillanatot különlegessé teszünk!

Olyan legendás italokat képviselünk, mint a Jägermeister, Russian Standard, Jose Cuervo, Gin Sul vagy a Limoncello DICAPRI – és ez csak egy részlete folyamatosan bővülő portfóliónknak.

Elszántságunk, szakmai tudásunk és csapatmunkánk tette lehetővé, hogy a magyar szeszesitalpiac élvonalába kerüljünk. Most itt az alkalom, hogy Te is részese legyél sikereinknek – csatlakozz hozzánk, és segítse pénzügyi folyamatainkat a következő szintre emelni!

 

Feladatkör

  • Új szállítói partnerekkel kapcsolatos adminisztráció
  • Elektronikusan beérkező számlák beolvasása az iktató rendszerbe
  • Szállítói számlák kiküldése jóváhagyásra, jóváhagyás folyamatának felügyelete, jóváhagyott áru és szolgáltatás számlák könyvelése
  • Szállítókkal, területi képviselőkkel kapcsolattartás, egyeztetés, hiányzó számlák bekérése
  • Egyenlegközlő levelek megválaszolása
  • Házipénztár kezelése, pénztárrovancs
  • Szerződések nyilvántartásának vezetése, aláírt szerződések archiválása
  • Banki utalási megbízások ellenőrzése
  • Bankkártyás elszámolások ellenőrzése, könyvelése
  • MNB árfolyamok rögzítése
  • Tárgyi eszköz nyilvántartások vezetése, adatszolgáltatások
  • Tárgyi eszközt érintő KSH adatszolgáltatások
  • Gépjárműlízing analitika vezetése és kapcsolódó könyvelések
  • Skontó kalkuláció és érintettek tájékoztatása
  • Kézbesítő költségelszámolásáról kimutatás készítése a havi záráshoz
  • Könyvvizsgálatokban, adóellenőrzésekben közreműködés
  • Helyettesítési feladatok elvégzése
  • Területet érintő projektekben részvétel
  • A Főkönyvelő utasítására egyéb ad hoc feladatok elvégzése

Szakmai kompetenciák:

  • Szakirányú közép vagy felsőfokú végzettséggel rendelkezel
  • Van legalább 2-3 év könyvelői tapasztalatod
  • Integrált számítástechnikai rendszerben dolgoztál
  • Rutinosan használod az Excel-t
  • Képes vagy önállóan dolgozni
  • Precíz vagy és odafigyelsz a részletekre
  • Jól kezeled a monotonitással együtt járó feladatokat
  • Jól kommunikálsz, nyitott vagy és tudsz csapatban dolgozni

Előnyt jelent, ha…

  • FMCG szektorban szerzett munkatapasztalatod van
  • Használtál SAP-t